مرا در یابید
نوشته شده توسط : mr

بنام آنی که آنم از اوست

سلامی دوباره.

دومین ماه واولین پست ادبی هنری هنرباران.

یه شعر که همین چند روز پیش گفتمش اشکال که داره ولی چون خیلی به دلم نشست و پروانه و فران عزیز در خواست دادن تصمیم گرفتم قرار بدم تو پست اردیبهشت ماه

امیدوارم که بپسندین و حتما حتما نظرتونو بدین

بخصوص اونایی که دستی به قلم دارن .

اردیبهشت ماه نابی داشته باشین.

مرا در یابید

که دلم خاک غم است..غصه مهمان من است

مرا دریابید

که دلم غفل ز زنجیر و حصار است کنون

که دلم جایگه خاطره هاست

خاطراتی از غم یا از غم بدتر هم

مرا دریابید

که دل من دشتی ست ..برای جولان کبوتران زیبا

ولی از فزون غم ها شده جولانگه خفاشان

مرا دریابید

که دلم در میان فاصله هاست ..در میان غم هاست..

مرا دریابید

 

که همه خاطره های رنگی ...

                               که همه خوشی ها و خوبیها ..

                                                   

                        مرااز یاد برداند.

 





:: موضوعات مرتبط: ادبی , هنری , ,
:: بازدید از این مطلب : 895
|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 1 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: